-
Ny faktureringsperiod för gruppavtal
Vid det senaste årsmötet beslutades att faktureringsperioden för gruppavtal kommer att ändras från kvartal till halvår från och med oktober 2023.
-
FAQ Gruppavtal
– Behöver alla tjänster i gruppanslutningsavtalet nyttjas?Nej, det behöver man inte. Comhem vill att om man inte tänker använda telefonin så ska man meddela detta till dom när man beställer tjänsten. – Hur gör man tillval till Comhems gruppanslutningsavtal tex extra Tv-kanaler?Det kan man göra direkt vid avropningen av gruppavtalet, eller senare till Comhems kundtjänst.…
-
Byte av KO samt nytt gruppavtal
Vi påminner alla medlemmar om att bytet av Dosa 2 är framflyttad till vecka 3 -4 samt att Elektronikhuset kommer att skicka ut avisering om tidpunkt för deras besök under början av 2023. Aviseringen kommer i första hand att ske via sms. Du som har valt gruppavtal och ännu inte kontaktat Tele2 Kundservice, telefon 90222,…
-
Byte av fiberomvandlare
Hej Allihopa Här kommer lite mer information från Elektronikhuset angående byte av fiberomvandlare Se nedan i bifogad fil.